רופא מכבי מהמרכז הרפואי ויזניץ בבני ברק זכה בפרס הביניים של קרן דניאלי

עפר גדנקן No Comments on רופא מכבי מהמרכז הרפואי ויזניץ בבני ברק זכה בפרס הביניים של קרן דניאלי

השבוע הופתע ד"ר דניאל לובין מהמרכז הרפואי ויז'ניץ בבני ברק, כאשר משלחת מטעם מכבי ומשפחת הממליצים הגיעו למרפאתו להעניק לו את פרס הביניים של קרן דניאלי ותעודת הערכה והוקרה על הצלת חיים בנם.

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במשלחת שהגיעה לד"ר לובין כדי להעניק את פרס הביניים השתתפו: ד"ר קובי שיף רופא ילדים מחוזי, ד"ר אור פרידמן מנהל רפואי מרחב בני ברק, הרב ברוך שטרן מנהל מרחב בני ברק , הגב' פייגי מרנשטיין סגנית מנהל מרחב בני ברק והרב משה שלזינגר מנהל השיווק למגזר החרדי.

ד"ר לובין הודה נרגשות לזוג הממליצים וציין שזו זכות גדולה עבורו לסייע ולהציל חיים. כמו"כ הודה להנהלת קרן דניאלי על החשיבה להעצים את הרופאים בכל עת.

קרן דניאלי מובילה בשיתוף עם קופות החולים כבר שנה חמישית את תחרות "הרופא המסור של המדינה" לשנת 2021 והשנה בסימן רופאי משפחה וילדים. במסגרת הפעילות מזמינים קרן דניאלי וקופת חולים מכבי את החברים לבחור את רופא המשפחה או הילדים שמגיע לו תודה ולהצביע עבורו.

פרס דניאלי מוענק זו השנה החמישית, בשיתוף עם משרד הבריאות, כדי להנציח את זכרה של דניאלי זוננפלד ע"ה בתו של הנגיד מוטי זוננפלד. דניאלי היתה בת שירות מצטיינת במחלקה האונקולוגית בבית החולים שניידר לילדים, ונהרגה במרץ 2015, בגיל 20 בתאונת דרכים בעת שחזרה ממשמרת במחלקה. דניאלי תכננה ללמוד רפואה, וכדי להנציח את זכרה ופועלה, החליטה המשפחה להקים את קרן דניאלי לרפואה עם לב. השנה הוחלט להתמקד בתחום רפואת המשפחה ורפואת הילדים, בכדי להעלות על נס את הרופא/רופאה המסורים ביותר בדגש על אדיבות, רגישות ומקצוענות ללא פשרות.

הרב ברוך שטרן מנהל מרחב בני ברק: "בס"ד למכבי יש צוות רופאים מומחים ומקצועיים מהשורה הראשונה בכדי להעניק את השירות הטוב ביותר, אני שמח על ההמלצה להעניק את פרס הביניים לד"ר לובין שמוסר עצמו למען החברים והוא מהווה השראה לכולנו".

הרב משה שלזינגר מנהל השיווק למגזר החרדי: "כארגון רפואי מוביל במדינה אנחנו רואים בפרויקט קרן דניאלי שותפים להצלחתם ועשייתם הברוכה של הרופאים וצוותי הרפואה, אין ספק שזה מגיע להם ביושר ובפרט בימים מאתגרים אלו".

תחרות קרן דניאלי ביוזמת הנגיד הרב מוטי זוננפלד לע"נ בתו דניאלי ע"ה מסתיימת בימים אלו, עד כה המליצו למעלה מ-150,000 חברי מכבי על הרופא המצטיין שלהם.



0 תגובות